Jan 4, 2012

Orly Wild Wisteria (Bloom Collection 2010)

Purple!!!!! Thank you so much Orly for sending me this purple!! Ok, I have to calm down :) But you all know what a big purple addcit I am and until now I didn´t have a single creme purple! Impossible. Wild Wisteria is a dark purple creme but not too dark. It doesn´t look black. It is opaque nearly in one coat but I did two. I tried layernig some CND effects on this one but that is another story :) wait for next time.

Fialová!!! Moc moc děkuju Orly, že mi tuhle fialku poslali!! Tak a teď už bych se mohla uklidnit :) vy ale všichni víte, jaký velký závislák na fialové jsem. Neuvěřitelné, ale doteď jsem žádnou krémovou fialovou neměla. Wild Wisteria je krémová tmavá fialová, ale ne příliš tmavá. Nevypadá černě. Kryje skoro v jedné vrstvě, já jsem ale použila dvě. Taky jsem na ni zkusila CND effects, ale o tom zase někdy příště :) jen si počkejte.
.

* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company.